Promenad

Stannade hemma idag, kände mig yr och spyfärdig på morgonen så stannade hemma. Vaknade jättetidigt pga det och kunde inte sova om så jag kollade på tv och tog det bara lugnt förens jag fick ngn konstig städkick och städade hela lägenheten. Dammsuga och diska, slänga onödiga saker som fanns i skafferiet och dedär. Stolt morsa!!!!
Tog sedan en promenad med henne till affären och pratade om allt, har kommit närmare mami nu och allt känns så bra. Allt är bra! Ska plugga till biologiprovet till imorgon så ska jag försöka kamma hem ett bra betyg bara för hennes skull nu. 

Vi hörs! 
/


Bodil

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrf tar ni nt bort bloggen elr tar in ngn annan ist? Emelie är nt med?

Svar: Vi kör på en tillfällighet, vi får se vad som händer i framtiden! :-)/Bodil
LTTK None

2014-04-02 - 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0