Hej bloggen

För ett tag sen så återställde jag motbilden så alla appar försvann så laddade jag aldrig ner bloggaren för jag glömde helt enkelt, så hade aldrig pallat ladda ner appen eller orkar ens blogga för har haft något annat att tänka på! 
Senaste veckorna har jag tagit jävligt bra tag med mina läxor, börjat käka lite nyttigare åtminstone då jag har gått upp i vikt som fan. Har till och med fått fettvalkar runt magen vilket jag är inte så stolt över men herrejävlar vad jag älskar mat!! Det är bara att käka i mindre potioner och göra lite hemmaövningar så borde det lösa sig.
Här hemma har familjen planerat fullt ut med Vietnam resan. LÄNGTAR. Vi har ett färdig byggt hus där som jag längtar efter och se hur det ser ut!! Glader. Sommarlov om ca 80dagar, det är fan lite om man nu ska tänka sådär positivt, 2månader. Fortsätter jag i denna takten med skolarbetet så kommer jag garanterat höja med i alla ämnen någonting. 
Har även börjat ta hand om min hy med bra produkter och resultat är som fan här. Min hy har blivit så mycket bättre, kanske långt ifrån perfekt men för mig är den tillräckligt bra. Fortsätter jag såhär kommer jag nog klara igenom helvetes-hyn som alltid kommer vid sommaren pga all svett/värme och solfaktorn på ansikten också få min hy att spåra ur. Vietnam med 35grader + varje dag.. Hur ska detta gå.. Aja. Fokusera på nuet istället :)
De va en jävla lång text, creds till alla som läste haha/Bodil



Bjuder en bild på mig och big bro från i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0