Grattis älskling!!

Är ba tvungen o göra ett sånt där p12 inlägg just nu... 

Idag fyller den mest underbara personen i världen år Justin Bieber! Hela 20år fyller han idag och det är så jävla sjukt tycker jag! Vet faktiskt inte vad jag skulle göra om jag inte haft honom som idol eller förebild, för varje gång jag mår dåligt så lyssnar jag på hans låtar och det får mig att må så himla mycket bättre! Jag kan liksom kolla på en video till och med musikvideo och börja storgråta bara för att jag tycker om honom så mycket... Sen är det ju ingen hemlighet att mitt rum är helt täckt av bilder på honom... Men iallafall! Hoppas han får en super bra födelsedag för det är han verkligen värd! / Emelie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0