Beloved ones

Veckan började med en bra måndag och fortsatte med en bättre tisdag! Vi hade badminton på gympan och måste säga att jag känner mig såhääääär jävla stolt att jag inte va hängig på gympa lektionen som jag brukar. Badminton är fan de roligaste jag vet, de va verkligen ett jävla bra tag sen att jag svettades droppar, och bara efter det stack jag till gymmet också. Har lagt på jävligt mycket vikt och istället har de lagt sig runt magen, och det syns som fan. Så idag ska jag med mina tjejer till gymmet och bekräfta att jag ska bli fitness genom att äntligen köpa de jävla gymkortet!! Resten av veckan har också varit bra, jag mår bra! 

Puss/bodil



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0