Varför jag inte bloggat

Förlåt att jag inte bloggat!! Men va inte hemma på hela helgen eftersom att jag var i Norrköping på träningsläger och hade inte med mig telefonen, dock ångrade jag mig när vi var halvvägs framme men fanns ju inte så mycket att göra åt saken... Fick träffa mina Kalmar killar och vi hade väldigt roligt! Dock blev jag sjuk o fått sån jävla huvudvärk.. Så luggit i sängen både idag o igår, blir nog kanske hemma imorgon också beror på hur jag mår. Alltså har jag inte haft ork eller tillgång till att blogga.

Annars rullar allt på bra tycker jag, planerat hela denna vårterminen med konfa, tävlingar o träningar vilket blir väldigt bra tycker jag! Dock blir det några tävlingar jag missar pga konfan vilket inte är så kul.. Men det får vi ta igen i höst! Ska ta o göra lite mat och ta en dusch! / Emelie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0