Tanke

Hej bloggen. Vet att jag borde sova nu men jag har vänt dygnet totalt på hela lovet. Sova klockan 4-6 är icke okej, inte för Bodil iallafall.. 
Sen i somras har månaderna varit en himla berg och dal bana! Jag gick ifrån typ 8år till en riktig 14årig känns det som. Jag var så isolerad innan pga jag kände mig fast, kunde ej vara JAG och kände mig instängd. Men jag sa ifrån, och bara kolla på mig nu.. Glad och lycklig. De finns så mycket saker jag ångrar som att inte ta mina chanser.
De gör jag nu, iallafall dom flesta. 
Jag har förändrats. Jag har fått nya vänner och dom gamla vännerna uppskattar jag mer. Jag hoppas jag får behålla dom livet ut. 
2013 var nog de mest jobbigaste och bästa året för mig. Jag lärde mig mest då, vänskap, kärlek osv.
De har inte varit lätt, men det är helt klart värt allt! 
Jag är glad, mer energiskt, öppen.
Jag är tacksam för mina vänner, jag är sjukt glad att jag har dom jag har, dom har varit en stor hjälp. 
Nu är de bara att växa upp antar jag, bli heartbroken, gråta, skrika, skratta, allt!
Jag blir ju för helvete 15år om 18dagar!!
Detta året har så mycket att bjuda på!
Vietnam resan, Gud vad jag längtar hen till mormors famn igen. Utekvällarna med mina saknade vänner därborta, shopping, värme, platserna, havet, ALLT! 
Vet knappt vad jag har mumlat om haha!
/Bodil



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0