Sanningar

- Jag absolut äääälskar swag stilen på både killar och tjejer, mössa, keps osv. Sjukt sexigt.

- Jag kan bara koncentrera mig när jag vill, annars är det omöjligt.

- Den bästa känslan i världen är efter en hård träning, tränade fotboll innan och även fast det var sjukt jobbigt så var det en fett härlig känsla efteråt.

- Hatar folk som är extrema attention hoes, tex på ask. "Gilla om du tycker jag inte ska ta självmord" eller "gilla om jag ska sluta röka och skära mig" liksom egentligen så bryr sig inte folk om du röker elr ngt. Asså 

- Tycker kiwi är såå gott men är allergisk mot det :(

- Kommer nästan aldrig ihåg mina drömmar, väldigt sällan.

- Mina bröder är dom jobbigaste ungarna, går mig på nerverna varje dag och minut hahah. 

/ca

Tumblr bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0