Nya rayrays

Dagen började med att jag får ett telefonsamtal från favoritkusinen, snart får jag äntligen träffa henne igen!! 
Beställde ett par raybans aviadors innan. Hahaha i januari precis nu när det ska snart börja snöa och grejer..  Hade ett erbjudande 100kr billigare så varför inte haha! Förbereder mig inför sommaren huhu. Beställde också 3jackor, en till mamma, till kusinen och en till mig också, eller aa pappa gjorde det faktiskt så har ingen aning om vart eller hur dom ser ut men eftersom pappa beställde dom så blir jag säkert nöjd :-)!
Ska ta och sova tidigt idag, nu skämtar jag inte!! Haha varje gång jag säger det slutar med att jag sover skit sent.. Jävla bajs sociala medier låter mig inte sova..
Eller tv för den delen.. Nu är det exakt 2 veckor kvar till min födelsedag, herregud jag blir 15år. Det kändes som att de va igår jag kollade ner på en tårta och det stod "11år".
Byxmyndig och cykla utan hjälm och grejer, detta är intressanta grejer asså.. Haha joking. 
Höres/Bodil 



Sommar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0