Hanna Widerstedt

Kommer ni ihåg Hanna Widerstedt? Ja, det är klart att ni gör. Hon var med i big brother, var tillsammans med Jockeboi och en massa. Hanna gjorde olika youtube videos där hon snackade om invandrare, män osv. Hade sina rosa kläder, rosa hår, rosa läppstift.  Provocerade helt enkelt. Det visade sig att det var ett projekt. Hon hade alltså spelat Hanna Widerstedt, en bimbo. Hon lyckades att lura hela Sverige. Hon är inget utav det hon spelade. Det är helt sjukt. När hon kom ut med sanningen fick hon mest positiva kommentarer om man säger. Hon färgade sitt hår svart/brunt och gick tillbaka till sitt röda läppstift. Nu bor Hanna i Berlin och håller på med ett nytt projekt såkallad "project x". Hon jobbar på olika bordeller. 

För det första tycker jag att hon är en sjukt bra skådespelare. Tyckte att hon var helt dum i huvudet när hon spelade men nu när jag fick reda på sanningen blev jag helt paff. Lite efter med detta men tänkte dela med mig lite för de som inte visste, haha!

/Åsa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0