Directly from my bed

Hela lovet har mina sovtimmar fuckat totalt, jag vaknade nu. NU. Det har jag gjort typ nu på hela lovet. Försökte dygna igår men nej, måste vända på dygnet innan skolan börjar. Iallafall så åker allt i tvätten och tillbaka, så ska hinna visa er vad jag hade köpt från Gbg shoppingen. De va nog första gången på flera år jag köpte som no fucking tomorrow. 
Grattis till Jossa som fyller år idag också! Hoppas du får en bra dag idag!

Påtal om födelsedag så bestämde jag och mina föräldrar att de ej ska bli något stort, istället vill jag bara ha pengar. CA$H. Ska köpa två par nya nikes med dom pengarna. Ska även köpa en ny byrå till mitt rum för det behövs.
Ciiyaaaa/Bodil





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0