10 om mig /e

1. När jag var 4år började jag rida.
 
2. Jag måste ALLTID kolla mig i speglen om jag går förbi.. 
 
3. Jag kan verkligen inte hjula.. 
 
4. När min lillebror föddes sa jag efter en dag "är det inte dags att lämna tillbaka honom nu?" , dock blev det ju inte så... Haha
 
5. När jag blir stor vill jag bli socionom, psykolog eller läkare.
 
6. De flesta låtar jag lyssnar på beskriver vad jag känner och hur jag mår till 99,9%.
 
7. Jag är jävligt rädd för framtiden, rädd att jag inte ska få någon bra utbildning och att jag ska behöva bo med 75 katter. 
 
8. Jag längtar till sommaren mer än något annat just nu.... 
 
9. 2014 ska bli det bästa året hittills ! 
 
10. Jag sover nästan alltid till halv 8 på morgonen... Vilket slutar med att jag har 10 minuter
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0