-

Det var en dag när jag åkte till farfar och farmor för att hälsa på. Kommer ihåg när jag satt i soffan och lekte med min leksakshund som jag hade fått i julklapp. Var väl ungefär 10-11 år. Jag kommer ihåg att Han var väldigt på. Att jag var tvungen och pussa han på kinden och läpparna. Ville inte vara nära Han så jag gick in till ett annat rum för att titta på tv. Låg på sängen och sen var det någon som öppnade dörren. Självklart så var det Han. Han satte sig brevid mig och började komma närmre och närmre. Han la sina läppar på mina och sedan kände jag Hans tunga. Jag försökte flytta på mig men det gick inte. Sedan reste han sig och gick ut. Sen tittade jag på tv som att inget hade hänt. Jag fattade ingenting för jag var så himla ung. Nu när jag är äldre så fattar jag.. Fyfan vad äcklig. Hur kan man göra så mot ett barn

Har inte sagt detta till någon men ett barn ska inte behöva uppleva sånt här. Hade bara lust och skriva av mig lite.. 

/åsa

Kommentarer
Postat av: Lollo

<333

2014-01-25 - 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0