Woops

Tjena! Som ni kanske har märkt så har ingen av oss bloggat så värst mycket (speciellt jag). Men som jag skrev på mitt senaste inlägg som förövrigt var för 1 månad sen kanske, skrev jag att jag tog en liten bloggpaus. Anledningen till varför jag bloggar nu är för att jossa tvingade mig (oss) #låtjossaleva. 

Vad har hänt? Inget speciellt helt ärligt. Dock gick sportlovet sjukt snabbt men det var ändå göttemos, haha. Har också beställt en ny mobil för har haft min lilla kämpe i 2 1/2 år så både jag och mamma tyckte att det var dags för en ny. Blir ju såklart en 5S guld hashtag följerströmmen. 

Denna veckan är helt fullspäckat, skojar inte azz. Hade ett matteprov idag, gick självklart åt helvete.. På onsdag ska jag ha kemiprov och muntliga np i matte. Det kommer ju självklart också gå skit. På fredag är det spanska prov och muntliga np i svenska. Roligt liv jag har just nu!!!!! XD. Aja, det får gå som det går..

NI FÅR HAR DET BRA, TJOHEJ
/Åsa 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0