Februari

Poppar upp lite här men har tagit en liten mini bloggpaus. Jag tror att jag är tillbaka snart. Tänkte bara uppdatera vad jag har gjort dom senaste dagarna! Vi har haft födelsedagsmiddag för tjejerna. Skulle egentligen vara en överraskning men det blev som det blev. Vi hade det iallafall grymt roligt! Sen så blev vi inbjudna till minas födelsedags fest och det var också skit roligt, mycket dans och tårta ;). Sen så var vi återigen i gislaved hos linh och chillade. Sedan gick vill til zätaaa. Igår så handlade vi grejer till vårt vardagsrum så vi monterade lite grejer i flera timmar.. Dock var det värt det!

Det var väl nog det, sen så har jag varit på nöjet också. Pussss!!





Kommentarer
Postat av: Annie

Vart har Åsa köpt sin skinnjacka?
I en av hennes instagram bilder

2014-02-04 - 20:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0