Svenska novell och bebis mys

Denna dagen gick vääääldigt långsamt. Skoldagen sög och håller på och bli sjuk igen tror jag, super ont i halsen och jätte förkyld! Tog mig iallafall igenom dagen och skulle gått till frisören efter skolan men eftersom att jag skulle slinga det också så hann jag inte det. Har iallafall blivit klar med min svenska novell nu på kvällen vilket känns riktigt bra! Inte för att det är det bästa arbetet jag skrivit men för att ha haft knappt en vecka på mig är jag väldigt nöjd! Neo var även här på besök så myste lite med honom.

Ska kolla på tv med familjen nu så ska jag ta mig en dusch senare! Sen är det fredag imorgon vilket innebär att när skoldagen är slut imon så är det LOV! / Emelie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0