Softat som fan

Hej bloggeeeeen!
Skit länge sen jag bloggade nu så tänkte slänga upp ett inlägg. Har ba softat som fan, pluggat inte så jätte mkt och tränat som en åsna lol. Helgen var helt soft. Var i gislaved i fredags och träffade alla goa människor, lördags var jag i Växjö hos släkten och firade min kusin och mormor som fyllde år igår och idag. Stack till borlången med halva blattegänget och grillade igår, fett kallt men ändå skit roligt. Kom precis hem efter att ha vart ute o gått en bra runda med hunden. Gjorde våfflor också<333 ska snart duscha och skriva klart min bokrecension, typ andra boken jag läst i hela mitt liv haha. Iaf ska försöka blogga mer med ootd eller kommentera gärna vad ni vill att vi ska blogga om, alltid bra med lite tips! Ha de bra, puss /carro

Bildbomb

Armin är skiiiit bra på att ta bilder
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0