Riktigt trött

Riktigt trött efter denna dagen. Musik redovisning i sång, matteprov och idrott på det... Sen städat hela huset, pluggat liiiite och satt upp alla Justin affischer igen hehe... Känns så mysigt på något sätt att ha dom uppe, det känns som att någon håller koll på än liksom, haha töntigt Emelie töntigt... Ska iallafall försöka sova så att jag kommer upp vid halv 6 imorgon för att åka till tåget i Hestra, sedan åka till Göteborg, byta tåg där och sedan hela vägen till Hallsberg där mormor hämtar oss. Blir nog en bra helg, måste komma ifrån smålandsstenar lite... Usch... Också får jag träffa min prinsessa vilket kommer göra mig riktigt lycklig, iallafall över helgen! / Emelie




Kommentarer
Postat av: Sanna Preifelt

Muums vad gott :)

2014-02-24 - 11:18:33
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0