Confessions /Bodil

Jag är en väldigt social människa, älskar att snacka med nya människor och har jättelätt att snacka med främlingar haha!

Att vara mainstream är inte min grej haha, jag vill ha det ingen annan har. Nu börjar nike air forcen att klättra upp på toplist, ett perfekt läge att köpa sneackers! Har redan bestämt mina, dock så kostar dom dubbelt och är mycket svårare att få tag på..

Jag hatar när man är arg på någon och sen ignorerar men personen utan att säga andledningen.
Haha det gör alla nuförtiden! Är jag sur på personen säger jag till det på direkten. No holding back. Jag bruka säga vad jag tycker, dvs ärlighet är en stor prioritet och även respekt för mig.

Att veta att folk röker vid sån här ung ålder får mig att vilja tappa andan, när jag får reda på att någon röker så tänker jag bryta helvetet loss. Jag absolut hatar det, även om äldre gjorde det. 

The Simpsons & family guy måste jag kolla på varje dag. Annars känner jag mig not complete.. 19-21 är tiderna på vardagar btw<333

Ask.fm/bodille (passade på att göra lite gratisreklam för min egna ask!! Checka in den!!)
En hemsk sida man har kommit på haha.. Dock så himla smaskigt, jag menar du kanske få reda på saker om folk i närheten av dig men du får även läsa om typ massa saker om lite "well known" people.. Dvs kändisar. Skit roligt och underhållande

När jag ska klä på mig så bruka jag antingen klä mig jättefeminimt eller lite mer ovant. "Swag" inspirerar mig väldigt mycket, det är min stil, jeans, mössa, airforcen, tjocktröja eller vita jeans, en blus, scarf och mina look-A-like primeboots

Påtal om vita jeans, jag fullkomligt älskar vita jeans. Så fucking fresh. Alla som känner mig vet att det är verkligen min grej. Jag äger nog 1000 vita jeans.
Det är så fint! 

Förhållande, breakups, love är verkligen inte min grej. Jag menar, jag har nog aldrig haft en sånt väldigt minnesvärt förhållande, infact, har knappt haft någon superseriöst förhållande. Men absolut, en dag vill jag ha det haha. Men för mig är det viktigaste att jag får vara med den jag gillar, förhållande eller ej. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0