iOS 7

Så nu ska jag göra en liten "review" om iOS 7. Själv tycker jag att det är super! Kanske finns lite småsaker här och där som jag tycker borde finnas med. Okej, då kör vi igång!!

Startsidan

Här har vi då startsidan. Tycker att den ser väldigt stilren ut jämfört med den gamla. Stilrent är mycket finare! Som ni kan se så är det väääldigt mycket som har förändrats.

Startsidan

När man ska låsa upp sin mobil (om man nu då har kod ;-)). Jag tycker att det är så fränt att cirklarna runt siffrorna är likadan som färgen på sin bakgrund! Ett stort plus för det. Det är småsakerna som gör det bra! 
Apparna

Såhär ser dom nya ikonerna ut. Jag tycker att dom har lyckats med att få in väldigt mycket färger i den nya designen, ett stort plus på det med! 

Mapp

När man har organiserat sina appar till olika mappar så kan det se ut såhär. Det är när man trycker på själva mappen då. Tycker att det är väldigt fint med det matta runt!

Meddelanden


Tycker om denna väldigt mycket, när man ska skriva till någon så är det vit bakgrund med svarta bokstäver och blått runt bokstäverna. Skit ballt!

Kameran

Här är den nya kameran. Det nya är själva designen och att man nu kan fota i kvadrat. Hade för mig att man kunde byta till olika filter men antar att det inte kom. Eller så är det bara i iPhone 5S. Är inte säker, haha!


 Är man dra längst ner och sedan upp får man upp den här rutan. Där kan man ha på ficklampan, miniräknare, ändra ljusstyrka m.m. Toppen!! Kom på att jag glömde printa när man trycker 2 ggr på hemknappen.. Nåja, det är ändå bra (som allt är!). 

Notiscenter

När man dra ner från längst upp så kommer denna. Detta är då notiscenter. Alla notiser man får komma alltså upp där. Stilren design osv! Där kan man även se missade saker och notiser man har fått på den dagen, haha. Lite svårt och förklara men i think you get the picture ;). 

Appstore

Sist men inte minst: APPSTORE. Så ser den ut, väldigt stilrent och vitt. Me likey! 

Ja, är väldigt stort fan av den nya uppdateringen. Älskar iOS 7! Ni som inte har uppdaterat era Apple produkter än, ni ska gör det nu!!

Hoppas att ni gillade detta, puss! /Åsa

Kommentarer
Postat av: Till Åsa:

Försvinner t.ex. bilder eller om man spelar spel som candy crusch osv när man skaffat iOS 7?

Svar: Nej det gör det inte. Det försvann inte för mig men det har försvunnit för andra folk. Om du är rädd för att allt ska försvinna så skulle jag säkerhetskopierat om jag var du. /Åsa
LTTK None

2013-09-19 - 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0