HISS OCH DISS

HISS
1. Hösten - åååh, älskar verkligen höstvädret. Det är så mysigt när det regnar och så faller löven (alla fina färger!). Dock är det bara  mysigt när man är inomhus, är man ute är det en annan grej man kan diskutera om ;). 

2. Ny kamera - snart ska jag säkert köpa en ny kamera! Gjorde en deal med min mamma, hehe. Så den nuvarande kameran ska iväg till Vietnam! Denna gången blir det från ett annat märke, Canon.

DISS
1. Hemspråk - det är det mest tråkigaste och jobbigaste i hela mitt liv (överdriver lite, hehe). För det första så var det onödigt att vänta 1h 15min och för det andra så är det bara onödigt och vara där. Han bara pratar och pratar.. Som tur har vi bytt tiderna nu och vi ska bara ha varannan vecka. Blir ju dock 1h 30min men det är värt det. 

2. J o b b i g a  människor - vad mer kan jag säga? Ogillar människor som går mina nerver och är allmänt jobbiga. 

/Åsa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0