Dubbelmoral

Efter att ha träffas/umgåtts med en del tjejer i 1år i skolan nu så märker man vilken jävla dubbelmoral så jävla många har!! Man säger ena stunden "jag är stark kan klara mig själv", men sen samsar man folk som man inte ens känner och berättar alla sina fucking problem, liksom tror du dom verkligen bryr sig? Och när man ena stunden kommenterar en blogg med kommentarer som är tykiga och kaxiga men andra stunden smsar man "hur mår du" och sen skriver om sina egna problem igen. Är så jävla trött på detta så snälla bara gå och häng er! Och speciellt såna tjejer som härmar och försöker vara någon man inte är, och när man säger till dom så får man till svars "jag är mig själv till 100%", liksom va?! Sen när blev det att va sig själv när man härmar någon annan så jävla mycket så att det syns enda till kina!! Fattar inte hur ni står ut med er själva seriöst för det är bara patetiskt! Liksom varför inte bara ha ett face och va dig själv istället för att ha 100 olika? Och varför inte säga det du tycker/tänker direkt istället för att gömma dig bakom massa lögner? Och framförallt, varför säga saker som t.ex hur du mår till någon som inte bryr sig ett skit eller som du inte ens känner?!! Så jävla sjukt!

Förstår att många kommer bli irriterade över detta inlägget men låste bara få det sagt. Så om min har något och säga om det, säg det till mig inte mina eller dina vänner, utan till mig! / Emelie




Kommentarer
Postat av: Emma

Bra skrivit!

2013-09-15 - 22:20:16
URL: http://www.emmasves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0