Dag 2 - Min idol

Okej så min största idol.... Vem kan det va liksom? Vem är det jag har på alla väggarna i mitt rum och som jag kan alla låtar utantill? Ja juste Justin Bieber! Världens snyggaste, underbaraste och bästa manliga artist på denna planet!! Har varit en belieber sen 4-5åt tillbaka och det kommer bli såååå många år till! Allt med honom är bra, hans utseende, hans röst, hans personlighet, ALLT!! Jag kan relatera till hans låtar till 100% och det går inte en dag utan att jag lyssnar på hans musik. Så om vi ska sammanfatta detta lite kort, Justin Bieber är min absolut största idol! / Emelie




Kommentarer
Postat av: Anonym

underbar? gumman, han spottade på sina fans..... respektlöst

2013-09-21 - 14:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0