Dag 1 - Tio saker om mig själv

1. Jag har väldigt lätt för att visa mina känslor, oavsett om jag är glad, ledsen, arg osv.

2. Jag har aldrig fått underkänt eller ogilltig frånvaro i skolan!

3. Det finns bara en person som vet exakt allt om mig och det är Moa!

4. Jag får svårare och svårare att lita/tro på folk varje dag.

5. Jag kan kolla på samma film 100ggr utan att tröttna på den.

6. Om någon är kaxig mot mig är jag kaxig tillbaka, älskar att bråka med sånna personer som tror att dom är störst, bäst och vackrast!

7. Jag har en glugg mellan mina framsänder som är större än helvetesgapet i Ronja rövardotter.

8. Den skönaste känslan som finns är att gå och lägga sig i sägnen närmande vet att man inte har något mer att göra.

9. Jag ångar sjukt mycket att jag valde att sluta rida.

10. Jag har alltid pluggat super mycket, men när jag började Nordin så försvann den lusten snabbare än vinden! 

/ Emelie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0