Tränat

Somsagt börjar mitt "nya" liv imorgon och det innebär några saker!
1. Träna MYCKET MER
2. Inte äta godis, dricka läsk osv
3. Hålla huvudet högt
4. Hålla det mesta för mig själv
5. Leva livet! 

Ska försöka att få dessa saker att funka! Är just nu påväg hem från Gislaved för drog med pappa till gymmet, men boxades och tränade även lite judo! Kollade även när två "män" tränade kickboxning eller något liknande, fy fan säger jag bara! Så jävla coolt! Efter det skulle jag och pappa va lika coola och boxa på sandsäcken, gick lite bättre för honom än för mig... 

Tar mig en dusch direkt när jag kommer hem, äter och pluggar. Sen blir det sängen tidigt ikväll för har endå inget annat att göra! Puss / Emelie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0