Tisdag

Fick jävligt ont i magen i skolan, gick hem fick ännu mer ont, trodde jag skulle seriöst dö på vägen. Har fortfarande ont, bajs. 
Har skrivit dagbok för de har vi t läxa, tycker dock de verka helt ok läxa. Bara de suger att lärarna ska läsa det haha fan.
Vill också ta upp en sak här på bloggen.
Jag tror dom flesta vet att jag öppnade upp ask för några veckor sen, och igår fick jag kommentarer troligtvis från en person att jag är " fet, min rumpa är bara av fett, invandraren är fattiga, vi har billiga kläder".
För de första visst, jag är inte smal men jag älskar min kropp! Jag är nöjd! Och invandraren måste inte alls vara fattig, det handlar inte om hur mycket pengar du ha i plånboken. Och billiga kläder? Jag hittade en t shirt för 50kr på H&M de kallar jag fynd! 


En liten tanke bara, sen ville också säga tack till alla som finns och har hjälpt mig att må bra igen. Mår mycket bättre nu och en ny Le kom till världen idag! En flicka! Åh, bästa känslan att få en ny kusin. 


/Bodil 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0