Skruke

Ligger på madrassen som så många gånger här i vardagsrummet i skruke. Älskar detta stället, för kan vara mig själv till 100% och alla jag älskar har jag runt omkring mig! 

Kom hit runt halv 6 efter att ha åkt bil i 3h, ätit på bambu och stannat på A6 för lite shopping, råkade få med mig en tröja, hehe. Åt pizza när vi kom hit och tror fan det va dom största familje pizzorna jag sett i mitt liv! Har myst och lekt massor med Hannah! Och läste precis godnatt saga för henne och bäddade om henne riktigt ordentligt! Fatta att hon fyller 5år om bara några månader, minns när hon var en liten plutt och sprang runt här och nästan inte kunde prata. Helt sjukt hur snabbt tiden går!!

Blir till att vara här hela dagen imorgon tills Björn och pappa kommer från begravningen. Sen sätter vi oss i bilen för att åka hela vägen hem igen. Måste sova sjukt tidigt imorgon för åker mot Halmstad vid halv 7 på lördag... Så sjukt nervös! Men ska ta och kolla på någon film nu ! Puss och godnatt! / Emelie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0