En liten list

Om dig
Namn: Emelie Karlsson

Födelseplats: Värnamo sjukhus

Bor: Smålandsstenar

Ögonfärg: gröna typ

Hårfärg: Blond

Skostorlek: 37,5

Civilstatus: Singel

Höger eller vänsterhänt: Höger


Sex & kärlek
Tycker du om någon just nu?: Inte mer än som vän!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Aa!!

Har du varit gravid? : Nej

Har du fått ditt hjärta krossat? : Japp

Har du någonsin haft sex? : Nej

Har du fått ett sugmärke?: Ja..

Har du gråtit över kärlek? : Alldels för många gånger 

Vem delade du senast säng med?: Mammi

Har du drömt om någon du tycker om?: Aa klart

Om du tycker om någon nu, vet den personen om det?: -

Har du haft sex på fyllan?: Nej

Har du någonsin känt dig utnyttjad?: Aa

Har du haft trekant?: Nej

Har du haft sex med någon du knappt känner? : Nej

Hur många gånger har du haft sex under ett dygn?: 0

Gillar du att bli kysst på halsen?: Aadå

Är kärlek viktigt för dig?: Nja, ganska 



Ärlighet
Röker du?: Nix

Snusar du?: Nej

Skolkar du? : Nej

Gör du frukosten själv?: Aa, svin duktig är jag
 
Har du suttit i rätten?: Nä

Har du strulat någon av samma kön?: Aa

Har du varit på strippklubb?: Haha nä

Vad gör du när du blöder näsblod?: Håller huvudet uppochner

Vem kan du prata om allt med? : Moa

Har du solglasögon?: Aa

Vem pussade du senast?: E

Vem kramade du senast?: Hannah

Vad heter ditt hårspray du använder?: Använder ej det

vilken färg har du på tröjan du har på dig?: Grön

Känner du någon som heter nicklas?: Aa

sitter du vid en bärbar dator nu ?: Nä

Är du blyg?: Lagom

Vad tänker du på just nu? : Att jag vill vakna imorgon av att Hannah väcker mig! 




Nämn något som gjorde dig glad igår: En person 

Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg i sängen som en kung

Vad gjorde du för 15 min sedan: Myste med Måns 

Det sista du sa högt: "Godnatt Hannis sov sött, väck mig imorgon "

Det senaste någon sa till dig: "Godnatt Emmi, lovar"

Vad har du druckit idag: Vatten, cola, smoothie

Vad var det senaste du åt: Pizza

Vad var det senaste du köpte: En tröja

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Regn tror jag?

Godaste glassmaken: Choklad

Sover du tungt: Oftast ja

Drömmer du mardrömmar: Aa

Trivs du med ditt jobb: Skolan suger ..

Favoritklädsel: Svarta jeans och tröja

Favoritlåt just nu: Har många! Nästan hela min Spotify lista!

Vad ser du om du tittar till höger: Min iPad

Vad gör dig glad just nu: Mina vänner 

Vad ska du göra härnäst: snapchatta 

Humör just nu: Glad och förväntansfull 

Favoritgodis: Choklad 

Kläder just nu: Trosor och sov kläder

Sommarplaner: Vetefan, sola iaf!

Hur många kuddar sover du med: Minst 2

Spelar du något instrument: Spelade oboe i 4år 

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska 

Vad är viktigast för dig: Min familj och vänner

Är du kittlig: Som fan på vissa ställen

Snarkar du: Nej

Äckligaste insekten: Alla!

Längtar du mest efter just nu: Att vakna imorgon av att se min prinsessa 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0