16:39

Hej bloggen. Jag tar en länge bloggpaus eftersom jag vet inte egentligen, har 1000 anledningar. Mår inte alls bra, orkar ingenting. Ger upp i skolan, varje dag varje lektion. Går hem nästan varenda dag. Jag har fina vänner, men ibland orkar man inte. Är jävligt trött på folk som får mig känna så, dock är de bara att lugna ner sig och fortsätta leka glad. Är jättetrött. Utbränd. Fredag var den ända dagen jag kunde låta mig vara okontrollerad vilket fick mig att känna helt amazing, vilken bra känsla. Jävligt bra känsla! 
Jag blir kritiserad för mina vänner av dom jag inte förväntas att bli kritiserad av. Jag blir kritiserad för hur jag klär mig. Jag blir kritiserad för vad jag gör. Jag blir kritiserad för nästintill för allt. 
Jag kommer få kritik nu för jag är "för öppen" i bloggen nu, det får jag alltid. 
Ligger i sängen hela tiden när jag kommer hem från skolan, skippar alltid mat mamma har gjort. Får lätt migrän nu, lätt för magont. 
Jag har ångest 

Ville skriva av mig lite, dock är detta inte allt. Vågar inte säga till någon längre hur jag känner mig, jag får bara tillbaka något simpelt, kränkande svar tillbaks vilket jag aldrig är beredd på

Kram på er
Bodil




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0