10 sanningar

1. Jag kan inte längre lita på någon nästan.

2. Jag är en sån person som behandlar dig som du behandlar mig, och så är det bara!

3. Jag har jävligt svårt att skaffa nya vänner.

4. Om jag säger att jag lovar något så håller jag, men inte om personen sviker mig, då betyder det ordet ingeting längre!

5. Jag umgås ganska mycket med killar eftersom att dom är lättare att snacka med och det blir inte massa cat fights.

6. Jag har ofta alldeles för högs förväntningar om saker, vilket inte är så bra!

7. Jag har sjukt svårt att bli kär eller få känslor för någon.

8. Musik är det enda som jag få mig att slappna av, utan musik är jag ingeting.

9. Jag har väldigt svårt för att säga "förlåt", men när jag gör det betyder det sjukt mycket! 

10. Det finns inte lägre en enda person som vet allt om mig och så ska det vara! Klarar inte av att låta någon veta allt om mig längre! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0