Tears are unlimited

Visste inte att man kan vara så ledsen. Visste inte att en människa kunde gråta så jävla mycket. Att någon kan såra en så mycket, det är sjukt. Detta är första gången i mitt liv där jag är så jävla ledsen. Har alltid varit den glada personen men det går inte så bra just nu.. Det värsta är att man måste gå till skolan och dra på ett leende. Som att inget har hänt. När man innerst inne vill gråta så tårarna rinner ner för kinden. Det är nog det värsta. Men jag ska vara stark. Jag ska klara detta även om det är så jävla tufft. Bara att torka bort tårarna och tänka på det positiva i livet. 

Tackar alla mina fina vänner för stödet, världens bästa. 

/Åsa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0