Sån jävla idiot

Har inte gråtit på nästan 2 veckor, inte såhär. Jag har låtsas som att jag inte bryr mig, som att jag inte har några känslor kvar, men jag är bara så jävla feg. Jag kan inte vara stark mer, jag kan inte. För inget är bra, jag saknar dig som fan och allt är katastrof utan dig! Jag saknar dig, jag saknar oss, jag saknar det vi hade. 1 månad om två dagar, 1 fucking månad. Fattar inte hur jag kunde vara så dum i huvudet och låta det bästa i mitt liv försvinna. Förstår inte hur jag kan göra såhär mot mig själv eller mot dig. Fattar inte hur jag kan gå runt och låtsas som att allt är bra när det verkligen inte är det! Det enda jag vill ha är dig! Det enda jag vill ha är oss. / Emelie

There's nothing like us
There's nothing like you and me together through the storm
There's nothing like us
There's nothing like you and me together





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0