Morgon

God morgon!! Så cheeesy och säga det men heheheh..
Vaknade vid 4 tiden, lanade med ipaden och sedan somnade jag och vaknade nu. Ska snart upp och duscha och fixa sedan blir de in i bilen med farsan så rullar vi. Bästa jag vet är att att snacka med pappa i bilen om allt. Allt från framtiden till familjen. Planera framtiden, känns som jag har allt redo typ. Skolan och det där ska jag förbättras på. Diskuterat om gymnasie osv, hur de blir med att skaffa egen lägenhet i Borås osv. Eller om jag ska gå på Gärdet vi får se! Har även gjort en deal med pappa och redan fått min första bil huhu.
Ska även skicka in min mobil på lagring för ALLA vet att mitt batteri kan SUGA KUKBAJSOLLONPUSSY. (Hehe förlåt för ordvalet) ALLA vet att jag går runt och bär på en laddare pga mitt batteri dör så himla snabbt... Någon som har samma problem? Min mobil går direkt från 70% till 3% på 2min när det är kallt. Den dör ibland när det är fortfarande 20-30%..
Varför ska iPhone svika mig nuuuu för..
Blir ju mkt bättre när pappa har beställt 5S till sig själv buhu. Aja thugh life hahaha. 

Nu ska jag duscha med hög musik, med en spräckt högtalare :(

/Bodil

Söta guzzar vid namnet, Åsa medin och keanu <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0