Ellos

Beställde en nu jacka från ellos precis, hade tänkt att skaffa en redig häftig och maffig jacka iår värsta ascooola märkesjacka lyxig och allt men nä, haha blev en hyfsat bra och ganska billig jacka som jag gillade! Lika bra de för jag har direkt inte så mycket pengar efter jag spräckte mobilen och sen julafton då kusinerna önskar sig fula lego skit som kostar fan hela mitt liv.. Aja, haha.
Blev en vit för jag redan har en svart, sen en halsduk för mina svarta och vita är forever gone någonstans antagligen. 
Ska kolla lite på matchen på tv sen ska jag sova. 
Dagen i skolan var helt ok, jag kom hem och bästavännen var här på besök!! Så längesen jag såg min favorit! Iaf vi hade krig på snap = fula bilder på mig haha. Lämna aldrig din egna mobil och sedan ta din kompis istället.. Ett tips haha. Vi snackade och krigade lite till och sedan åkte hon hem. Vi ses antagligen i jul igen vilket är såååå långt :(
De klarar vi hehe. 
/Bodil 

Family❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0