Skolavslutningsklänning: check!

Jaha, har varit på upp och ner humör idag haha. I skolan var jag dryg och hade väldigt ont i huvudet + det var as varmt. Men när jag kom hem så såg jag ett paket och började skrika.. Mitt paket från missguided hade kommit hehe. Där kom 2 klänningar, en var min och en var Lisas. 
 
Jag blev ändå ganska besviken att hela klänningen inte var vit, då menar jag det vita och inte det rosa. ''Kjoldelen'' var mer krämigare än överdelen vilket jag inte är ett stort fan av. Aja, så är livet. Tycker fortfarande att dom skulle ha visat det mer på bilderna. Trots det så är jag fortfarande nöjd och den är fin :). 
 
Vad tycker ni?
/åsa

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lanna

SÅ FIIIIIN, DU OCKSÅ <3

2013-05-27 - 21:49:01
URL: http://bloggarintemenokej.blogg%2Cse/
Postat av: Annie

Skitfin! :)

2013-05-28 - 20:30:33
URL: http://ottossonannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0