På golvet

Sitter på golvet just nu medans Bodil ligger i min säng och lyssnar på helt dåliga låtar... Somnade runt halv 2 igår medans Bodil somnade inann 12... Var ute hela kvällen och chillade med folk och hade faktiskt ganska kul men enda inte en av dom roligaste kvällarna. Har försökt att bestämma vad jag ska ha på mig på Ebbas konfirmation idag men kan verkligen inte bestämma mig!! Åhhh, vad ska man ha på sig liksom ?!!! 

Drar alltså iväg på konfirmation runt 12 och vet faktiskt inte när jag kommer hem men hoppas inte jag kommer hem för sent för måste reda ut lite saker. Ska se om min nacke/huvud är såhär hela dagen så blir det nog till att åka in till sjukhuset för det gör så sjukt ont!! Inte ens tigerbalsam hjälper liksom... Men ska ta mig en dusch och äta lite så hörs vi senare! / Emelie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0