Kvällen

Kom hem för en liten stund sen och kan ju bara säga att det var tur att jag gick ut ikväll för hade faktiskt väldigt roligt med mina girls. Dansade lite zumba och fan vad vi skrattade, haha. Tog mig en sväng till Ica med Carro och skämde ut oss lite, haha. Sitter i Olivers rum vid hans dator eftersom att han burit upp sitt ps3 till mitt rum så han sitter och spelar -.- snäll storasyster som jag är så låter jag honom sitta där inne, haha.
 
Morogndagens planer blir väll till att slappa på dagen, förmodligen dra ut och sola om vädret tillåter. Sen på kvällen blir det till att vara med vänner och även min lillebror som får var "en i gänget" för en dag, haha gull unge.
Ska ta och kolla på någon film och snacka lite FaceTime så hörs vi antigen senare eller imon! Puss / Emelie
 
 Saknar denna dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0