:)

Hej på er!! Har verkligen inte haft någon blogglust alls.. Vet att det har varit väldig dålig uppdatering här på bloggen men man kan inte alltid blogga hela tiden. Idag har jag tittat på 2 filmer och ett avsnitt av TVD. Kommer dock inte ihåg vilken film jag tittade på först.. JUSTE, Warm bodies var det hahha!
 
Hade iallafall jättekul igår. Jag och Sara fixade oss och sedan skjutsade Birgitta oss till kyrkan där vi var på konfirmationen. Sedan var vi på Ebbas efterfest och där var massor av mat! Jag åt väldigt mycket haha. Jag, Ebba och Sara hade årets första vattenkrig och oj vad kul det var + det var jätte varmt. Sedan spelade vi kub och så. Jag fotade även Emelie och Ebba lite smått så kanske kommer upp lite mer någon annan dag. 
 
Kl 9 började ESC och visste inte vem jag hejade på haha. Jag och Emelie somnade ungefär vid röstningen, hehe. Sedan gick jag hem och redigerade lite bilder, blev klar vid 2 typ.. 
 
Kände att det blev ett ganska långt inlägg haha. /åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0