Tips

Jag är en sån människa som är beroende av min mobil, jag har allt i den. Min älskade iPhone <3
Fick ju min ipad för någon vecka sen(kollade upp en extra gång i förrgår och det var en ipad 4, så jävla blond är jag)
Igårkväll kom jag fram myHomework appen, testade lite och kom fram till att den är faktiskt asbra!
Skaffa ett konto tar 3min Max (hotmail,lösenord och användarnamn) och youre ready to goooo
Du skriver in dina läxor, prov, test, glosor du väljer själv!
Gratis och funkar till iPhone, android mobiler och surfplattor som samsung galaxy tab, kindle's, ipads osv

Ett plus är ju också att du kan dela ditt account med dina kompisar (som då har samma läxor, går i samma klass som dig) då kan ni se vilka läxor ni har tillsammans på en app. Gratis också ;-)
/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0