Sönder..

Sitter på mitt rum och dunkar gammla Justin Bieber låtar i lurarna , helt sjut att det bara är 21 dagar kvar nu , 21 dagar tills jag får se honom på riktigt och vara världens lyckligaste bara utav att höra honom live. Käns som att det vet igår liksom som jag satt med mamma i telefonen och grät för att jag trodde att vi inte fått tag i biljetter.
 
Ska försöka att skriva lite på min musik uppsatas , snarare sitta och göra ingentin. Ska se om det finns något gott att äta också planera lite inför veckan. För ska att hitta på så mycket som möjligt detta lovet.
Blir nog till att Moa kommer hit inatt om hon orkar , haha brukar alltid bli så när det är lov/helg. 
Snackar FaceTime så ska vara social , ska förska att göra svaren på frågestunden också. / Emelie
 
Gjorde precis sönder en knapp på datorn också ... helvetesskit ... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym belieber

Hej! Jag ska också gå på justins konsert om 20 dagar blir det ju idag:) och jag såg på bilden att du hade några justin posters! Kan inte du lägga upp en bild på dina väggar och ditt rim eller alla dina justin prylar? Eller har du en annan blogg som du har lagt upp de på? Skulle gärna vilja se för beliebers rum brukar alltid vara coola och snygga:) detta är ett önskemål från mig:) skriv gärna hur många posters och saker du har:)

2013-03-31 - 21:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0