Sanningar

- det kanske låter hur jävla nasty som helst men jag MÅSTE alltid gå på toa efter skolan, det är min tid liksom... Håller mig alltid i skolan för det är så himla äckligt i skolans toaletter :(

- jag är inte så mode intresserad som innan utan försöker bara nu, jag är jävligt intresserad av elektronik prylar.. Mobiler, kameror, datorer och såna grejer är så jäkla fascinerade ^.--

- jag är beroende av blåbärsoppa och fläderdryck, omg heaven

- jag älskar att fota men gör det inte lika mycket längre pga mycket plugg och lat

- jag får ångest av att tänka på betyg, jag vill bli advokat när jag blir äldre och man måste ha höga betyg. Som det ser ut nu så får jag säkert jobba bikini car wash (hahahah)

- jag äter och dricker ganska onyttigt och det var värre förr. Jag bryr mig inte om vikt också vidare men det påverkade min kondition och andra grejer men nu är det MYCKET bättre!

- jag hade problem med finnar innan men nu har det lugnat sig. Det var några som alltid kommenterade det, jag hatade det. "Fått sperma på pannan?" "Eksem på pannan?" Så jäkla kul nu när dom själva har fått det. Vacker tanke alltså

- jag tänker ofta på att byta religion, eller jag menar jag vill hitta någon religion som passar mig. Hittills & närmaste som jag "tycker om" är ju klart att vara buddhism. Men funderar verkligen ofta att byta, men det är bara en tanke...

- jag älskar när lärare säger bitch, låter så himla roligt HAHA

/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0