"Party for fun yää....."

Har ni sett den reklamen med discohuvuden? Vet någon vad den låten heter? Har fått den jävla låten i huvudet haha, så jäkla skön reklam!

Iallafall, min dag har la varit helt okej.
Min mage och huvud har gått upp och ner typ, och sen har jag kollat på film och simpsons/familyguy. Gick ut en runda med mamma. Tror nog att jag går till skolan imorgon om jag förhoppningsvis blir bättre. Astråkigt att vara hemma och sitta o spola igenom filmer (det gör jag alltid haha..) efter man har gått igenom ALLA cindrella story filmerna 2ggr..
Ska kolla på tv nu och sen sova, känner mig ganska spyfärdig och min mage bubblar typ :( Min hals vill inte samarbeta med mig... Låter som en åsna som skriker HÖÅÖÅÖÅÅÅÅÅÅ om jag bara säger ett ord
Poop/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0