Önskerubrik ?

Sitter hemma i min säng och tänkte plugga men vet inte längre om jag är så jätte sugen på det .. 
Åkte iväg till Gislaved innan och tränade , dock inte så kul eftersom att vissa små ungar skulle tramsa så att vi inte fick träna .. Trodde helt seriöst att jag skulle slå ihjäl dom allihop så arg blev jag!
Åt precis lite mat och somsagt skulle jag plugga men vet inte om jag orkar..
 
Torsdag imorgon redan , helt sjukt hur fort denna veckan har gått ! Bara nästa vecka kvar i skolan och sen en hel veckas lov , behövs verkligen. Tror inte att jag skulle orkar 2 hela veckor i skolan till utan lov .. 
Dock har vi jävligt mycket läxor och två inlämningar som ska vara klara tills nästa vecka , orkar verkligen inte !! 
Är så himla trött på detta vädret nu också , vill kunna ha minst 16+ och sol så att man kan ligga ute i trädgården och sola och bli brun ! 
 
 
Blev ett väldigt negativt inlägg , haha men ibland behövs det också ! Funderar på att ha frågestund snart eller att ni får bestämma inlägg jag ska göra , alltså önskerubriker. Så om ni vill ha önskerubriker bara kommentera så fixar jag det !  // Emelie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0