Nytt

Orange/koralltröjan runt 100kr
Trosor 2pack 2st 40kr/st
Swehoodie 99kr
Skjorta 139kr
Parfym, golden challenge 36kr
Ögonfransböjare runt 10kr
Bronzer wetNwild runt 30kr
Rougeborste runt 10kr
Hårolja/morrocain oil runt 30ke
Hårband 10kr
Mascara, illegal length maybelline ca 99kr
(Fick med mig ett underlägg för mitt skrivbord för 19kr och ett par svarta vantar som var på rea för 10kr!)

Nöjd med allting! Är in love med parfymen, fräscht och rent luktar den.
Hoodien har sån skön material inne och är hur mysig som helst. Håroljan är en gammal favorit, fått mitt hår växa snabbt och blivit friskt snabbt, tipsa er den, en liten flaska räckte för mig nästan i ett år och jag har jättetjockt hår.

/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0