Godnatt

Kom hem från träningen runt 9 och shit vad kul det var men samtidigt så jävla jobbigt ! 
Körde på hela tiden och kämpade som bara den. Trodde jag skulle dö några gången också , haha.
Mina fötter är helt sönder brända ifrån mattan och mina ben ,rygg och armar har redan börjat visa blåmärken ... 
Kommer nog vakna upp dom en smurf imorgon bitti ! 
 
Fredag imorgon redan, känns som att denna veckan har haft typ två dagar för den har gått så himla fort.
Vilma sover här imorgon kväll så blir till att hitta på något med henne, kanske sticker ut eller hittar på något annat vi får helt enkelt se. Ska ta och lägga mig i sängen och sova för orkar verkligen inte vara vaken 1 sekund till./Emelie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0