Dans

Hej på er! Vi åttor hade iallafall dans idag, kan säga att det var lamt och helt jäkla onödigt. De flesta tjejerna i min klass fick skit ont i nacken, var trött och hade typ huvudvärk. Jag var iallafall en av dom tjejerna.. Sen så fick man massa handsvett, nä uschh gud vad äckligt. Det var så sjukt pinsamt och gå upp och dansa med ledaren hahah! Plus att jag är så jäkla kort så det måste ha sett roligt ut, haha. 
 
Men dagen gick jättesnabbt för vi dansade halva skoldagen och sen så var det bara två lektioner kvar, spanska & engelska. Det var tyst på spanskan för andra gången haha, det var nog för alla var så trötta. Sen hade vi engelska och sedan slut på dagen. Gick hem och powernapa lite, tror faktiskt att jag sov istället hehe. Har pluggat lite på engelska och ska fortsätta. Det blir nog inte så svårt på engelska provet för det är rätt lätt :).
 
Det var allt! Det blev ett rätt långt inlägg så min fråga är: uppskattar ni längre eller kortare inlägg? 
/åsa
bild sen Saras tjejkväll, på lördag så blir det förhoppningsvis hos Kajsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0