Dagens sanning

Dagens sannig blir en saning som INGEN visste om. Förrens nu .. haha.
 
Jag saknar ibland väldigt mycket en vän jag hade för några år sen. En vän som jag gillade väldigt länge och som jag verkligen skulle göra allt för ! Har inte pratat med denna personen på väldigt länge och han är absolut inte samma person längre som när vi umgådes. Tycker det är synd på ett sätt men samtidigt så är det hans val , om han hade velat så hade han gjort på nått annat sätt. Man kan säga att denna personen fick mig att må på alla sätt man kan må och han fick mig att ine vissa saker och får mig fortfarande att inse saker även fast att vi inte snackar med varandra. Men somsagt har många fina minnen men denna personen och saknar honom sjukt mycket ibland.  / Emelie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0