-

Förlåt för jag inte har bloggat på flera dagar och jag tänker inte direkt säga att det är blogg.se's fel även fast en del är pågrund av det utan för jag har också haft det riktigt tufft i skolan, det har varit massa prov,uppsats och läxförhör så har tagit bloggen åt sidan men hela grejen är att jag verkligen ogillar blogg.se appen!! Det ska alltid vara något fel, jag har försökt blogga några gånger men det har bara stängts av så var tvungen att uppdatera den, liksom det är okej om det händer kanske någon gång men det känns som det händer hela tiden?! Aja..

Dom sista dagarna som jag inte har bloggat har hänt ganska mycket, både bra och dåligt! Men allt kan inte gå som man vill även fast man ibland önskar det. Denna veckan har jag bara varit hemma och kollat på prison break och jag kollade klart den helt igår och det gick verkligen inte att hålla tårarna tillbaka! Den är verkligen en av dom bästa serierna som jag har sett!! Jag hade sett några avsnitt av prison break fast det var länge sen, min bror/bröder kollade på den innan och då kollade jag lite på den fast såg då bara kanske två avsnitt eller något sånt. Men har iaf nu har jag sett alla säsongen av prison break och den är verkligen bra, den är ganska otäck för dom som är rädda för våld och allt som har med sånna otäcka saker och fängelse att göra helt enkelt,men om ni inte är det så tycker jag att ni ska se den! :)
Kram/ dardana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0