What i feel

Känner att jag måste skriva av mig lite och samtidigt få folk att se det så skriver det här!

Detta året har fått mig att inse vilka som är äkta och vilka som vill mig illa. Vilka personer som är värda min tid och vilka personer som jag verkligen bryr mig om. Jag tänker inte röv slicka någon för att den personen ska vara min vän och jag tänker heller inte ta skit ifrån någon! Förr ville jag att ALLA skulle bli nöjda osv men jag har insett att det går inte! Alla kan inte alltid vara med och alla kan inte alltid bli nöjda och så är det! Detta året har jag fått känna mycket smärta och fått höra många kommentarer om hur jag är och vilka jag umgås med, men helt seriöst jag orkar inte bry mig längre! Jag är den jag är och jag är faktiskt jävligt stolt över att jag är den jag är idag! Jag kanske inte har det där perfekta utseendet eller den där perfekta familjen som är super rik och kan köpa precis vad jag vill, men jag är den jag är och jag är omringad av folk som bryr sig om mig och som jag bryr mig om!! Jag orkar inte lägga ner mer tid på idioter som bara tänker på sig själva eller på fittor som bara vill förstöra för mig! Om du vill mig något så säg det direkt i mitt face istället för att gå runt och säga saker som är falska! Så himla trött på att vissa personer försöker trycka ner mig och mina vänner men ni kommer aldrig att lyckas! Och är också jävligt trött på er som tror att ni är något men som igentligen inte vågar säga ett piss när det väl gäller! / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0