Svar på kommentar

Hejhej! Vi fick in en kommentar som är nog riktat mot mig så tänkte svara i ett inlägg. 
 
 
Kommentaren : Asså för i helvete, Dardana varför är du ens med i bloggen när du inte ens bloggar? Är det inte konstigt att ditt namn är med när du inte ens bloggar? Låter dina vänner sköta ditt skit typ? Omg. 
Ni andra.. Snälla bloggaaa förfan.


Svar : Ja alltså jag har velat blogga flera gånger men jag drar mig tillbaks för jag vet att jag inte kommer kunna blogga varje dag som visa vill att man ska göra och även för andra saker, jag vet inte varför det är så för jag vill  kunna driva en blogg tillsammans med mina bästavänner. Alltså grejen med att mitt namn är med i bloggen är för att jag var med och startade den? liksom det är inte lätt att ändra visa saker på en blogg, mitt efternamn står med i själva domänen(?) LTTK.
 
Mina vänner sköter inte mitt skit, dom vet exakt om varför jag inte bloggar och jag vet att även om dom kanske tycker det är okej så vill dom ju så klart att jag ska blogga. Jag är nästan med mina vänner varje dag eller flera gånger i veckan så om dom skulle "tagit hand" om mitt skit så skulle dom ju sagt till mig att det är fel av mig att bara låta dom ta hand om bloggen. Sen kanske visa trodde att vi är ovänner eller något liknande och det är vi inte! :) 
 
Nästa gång du kommentera något så kan du skriva ditt namn...
 
Jag ska försöka blogga nu under sommarlovet, det kanske händer att det inte är varje dag men det är bättre än inget. 
Hejdå! / Dardana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0