Packar

Åsa är off till Vietnam.. Kommer sakna den jäveln asmycket. Vi får hoppas att denna månaden hon är borta går snabbt även om det är hon som gör allt roligare och tiden går snabbare med henne.. Hjärtat mitt, hoppas du har det bra där ♡
Iallafall har jag packat och duschat, åker till Borås där och stannar i en vecka troligtvis. Får hoppas på bra väder också! Ser fram emot att träffa mina älskade kusiner. Känns som att jag inte har träffat dom på 100år, mina små lyckopiller ♡
Uppdaterar när jag är framme, sen får vi hoppas att dom andra tjejerna också finner tid och energi att blogga för vi har fått lite klagomål både irl och på bloggen. Heido vänner :-)

/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0